sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Paradigma ei de viata

M-am trezit...
Afara ploua.
Frigiderul acelasi ipocrit
nu-mi ofera macar... o pereche de oua.

Deschid fereastra...
acelasi gust de balta.
De pe un munte ce i se vede creasta
doar... zapada imi zambeste calda.

Mai am pe teava o picatura de apa
platita din solda luata-n april
Cu ea imi spal ochii de noaptea opaca
in care am sperat ca zei ma vor reface copil.

Ma imbrac...
scartatitul usii imi anunta plecarea.
Obosite in pat,
doua paturi inca-mi incalzesc visarea.

Afara...copac
ma lipesc de un muc de tigara.
acelasi gust de drac
ma inunda ca o ploaie angelica... de vara.

Ploaia s-a mai linistit si ninge
sub unghii traiesc cu lut inghetat
Pe strada...nimeni nu mai plange
in imparatia zambetului ce-a fost uitat.

un batran si-a descoperit rostul.
...Sa moara in iarna rece-colivie
acum cand a inceput postul
nasterii celui ce-a murit sa ne-nvie.

Ma intorc...
Corpul imi refuza inchirierea neconditionata
Eu motai si-i torc...
vise ce nu se vor implini niciodata.

Un comentariu: