luni, 27 mai 2013

Reciclu




Ce faci?
esti tot acolo unde
asteptarea mea se transforma-n
disperare?
Esti tot acolo
in clipa aia in care
m-ai lasat sa ma infrupt din tine?
Imi aduc aminte...
ca ultima oara erai pura...
pura si dulce.
eu ca un lup flamand
am uitat de tacamuri
si la primul fel am gustat din tine
cu lingurita de la desert
aveai gust de fraga topita
intr-o mare de petale.
imi pareai rece si neprihanita
in dorintele mele ovale.
Ai inchis ochii
si printre pleoapè curgeau diamante
ai soptit ceva
si o pala de vant
in suflet imi nascu furtuna
erai atat de pura
de parca ai pozat ca muza
cand Dumnezeu a decis sa ne faca.
Clipele se spargeau atat de greu...
in jurul tau si al meu
ingenuchiase si murise
timpul
Stateam in fata implinirii
si zburator din trup ma ridicam
sa-ti darui infinitul...
dar nu am gasit in ce sa-l amabalez
lumea a devenit un perpetuu
reciclu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu