luni, 27 mai 2013

Declaratie de avere





Eu Dumnezeu Tatal
declar spre instiintare
sa bagati la cap cu chibzuinta
mare parte din a mea avere
ce mi-a dat atata putere.

Astfel incep sa va spun
ca orice ar fi... am fost si voi fi
un vrednic creator stapan si bun
ce ridicata universe din nimic si pustii.

Am o armata de comete
herghelii de stele si constelatii
furnicare mii cu sori si planete
si am pus in toate qintale infinite de vibratii...

dar peste toate
peste tot...
am pus muguri de flori in obraji de fete
am ascuns nemurirea in ochi de printese
diademe si talismane in raset de copile
si raze de soare sugubat nenascute
ascunse pe rosii buze neadulmecate
si nepricepute de nici un creator ce vrea a-mi imita
rasu-plansul meu de copil cu batrane plete

am ascuns inchipuirea,
visle ingerilor si demonilor
glasul apei!
glasul ce va ploua ori de cate ori
cerul cerne peste voi din mine
Am atata bogatie ascunsa in voi
langa voi
aproape ca mi-am ascuns toata fiinta
in inimele voastre.
Copiii mei de pe cea mai albastra planeta,
lada mea de comori din nesfarsitul univers
si creatie.

Voi sunteti adevarata mea declaratie de avere!
Sunteti primul meu gand...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu