luni, 28 octombrie 2013

Sunt fiul unui fiu, de fiul fiului de fiu,
si vin de acolo de unde am plecat sa vin,
am cunoscut pustiul din pustiu,
si bucuros imi inchin, chinul ,chinului celui divin.

Am asteptat ca timpului din timpul meu sa-si faca timpul,
sa pot sa simt ca cred ,ce cred cei care cred,
Sa pot sa aud si surd simtind doar gandul,
sa pot sa vad si orb lumina drumului pe care merg.

Trecutul vine din trecut
La fel prezentul petrecut.
Ce va sa vina,vine ca sa treaca,
Bucati de timp, din timp ce par o joaca.

batran,batranul,batraneste drumul.
copiii joaca-n jocul ce mosu-i stie jocul,
pe cer o stea de cer sticleste,a inceputuri de poveste...
azi timpu imbatraneste parca,iar maine iar intinereste.

SI IERI?dar ieri?CUM FURAM IERI'?
Si unde furam ierni si veri?
Am fost acolo sa fim azi?
Sau,maine-i aziul din ieriul care cazi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu